Wakacyjny czas już za nami…

Z początkiem września, tak jak z początkiem roku szkolnego firma Miro szykuje się i przystępuje do intensywnych działań. Wszystko po to aby w jak najbardziej wymierny sposób zaspokoić Wasze potrzeby Drodzy Klienci.

Tej jesieni będziemy obecni na wielu konferencjach, sympozjach i warsztatach, o czym będziemy na bieżąco informować na łamach naszej www. Jak już zapewne wiecie oprócz ultrasonografów Aloka – serii ProSound, od lipca tego roku posiadamy w swojej ofercie również ultrasonografy Hitachi – seria HI VISION. Lecz nasza oferta to nie tylko ultrasonografy, ale również sprzęt rentgenowski firmy CANON, sprzęt pulmonologiczny firmy CareFusion, systemy wysiłkowe firmy Medset, kompleksowe rozwiązania medyczne dla największych w Polsce szpitali klinicznych i placówek medycznych, zarówno publicznych jak i prywatnych.

Dewizą naszą jest hasło Nie ma dla nas rzeczy niemożliwych, są co najwyżej mało prawdopodobne”. Dlatego oprócz wysokiej jakości sprzętu medycznego oferujemy szerokie spektrum usług od finansowania, poprzez 24-godzinną obsługę serwisową po program UsgTrener. W jego ramach firma szkoli lekarzy tak by ci potrafili w pełni wykorzystać możliwości oferowanego sprzętu.

Firma MIRO otrzymała w 2012 roku Złoty Medal Międzynarodowych Targów Poznańskich – Salmed. Jest to najstarsze wyróżnienie przyznawane najbardziej innowacyjnym i zaawansowanym technologicznie produktom. MIRO jest też laureatem Gazel Biznesu. W tym roku została też uhonorowana Certyfikatem Wiarygodności Biznesowej oraz nominowana do nagrody głównej w XV edycji konkursu Wiktoria Znak Jakości Przedsiębiorców, który odbędzie się pod koniec 2012 r. pod patronatem Ministra Gospodarki.

Dokładamy starań aby być blisko Was, dlatego w tym roku zaczęło funkcjonować nowe biuro handlowe w Bytomiu, a lada moment rozpocznie funkcjonowanie biuro na Pomorzu, choć nasz przedstawiciel jest już do Państwa dyspozycji.

Przed nami wiele zadań, ale świadomość spotkań, prezentacji i negocjacji z Państwem powoduje, że z zapałem ruszamy do planowania naszych wspólnych przedsięwzięć….