Bezprecedensowe wydarzenia w Japonii

Szanowni Klienci i Partnerzy,

Jesteśmy bez wątpienia świadomi katastrofalnego trzęsienia ziemi wielkości 9,0 i tsunami w Japonii, które miało miejsce 11 marca 2011 roku. Media na całym świecie, relacjonują prawie non-stop informacje odnośnie dramatycznych wydarzeń. Wyrażamy nasze najgłębsze wyrazy współczucia wszystkim poszkodowanym w tych trudnych chwilach.

Prawdziwy wpływ tych wydarzeń, oceniany na skalę katastrofy jest większy niż oczekiwania kogokolwiek. Japoński rząd i ludzie podejmują wszelkie starania w celu ratowania obywateli oraz aby jak najszybciej usunąć potencjalne zagrożenia. Mamy świadomość iż, zajmie to ogromną ilość czasu i energii, aby możliwe było osiągnięcie stanu sprzed tych dramatycznych wydarzeń, o ile jest to w ogóle możliwe.

Zostałem poinformowany, że wszyscy pracownicy zakładu ALOKI w Japonii znajdujący się w regionach ogarniętych kataklizmem są bezpieczni. Po ocenie sytuacji duże zakłady pracy ALOKA Japonia nie uległy żadnych znaczącym szkodom – jak do tej pory.

Choć pracownicy i pomieszczenia ALOKI nie uległy znaczącym zniszczeniom, upłynie, sporo czasu abyśmy wrócili do normy, a tym samym bieżącej działalności. Cały zespół robi wszystko co w naszej mocy, aby zminimalizować ewentualne niedogodności dla Was, ale równocześnie liczy na wyrozumiałość i cierpliwość w tym trudnym czasie.

Od momentu trzęsienie ziemi, otrzymaliśmy wiele wiadomości, wyrazów sympatii i troski z różnych zakątków świata, naszych Partnerów i Klientów. Chciałbym skorzystać z okazji i podziękować każdemu z Was za troskę.

Jako pracownik ALOKI i obywatel Japonii wraz z zarządem i naszymi pracownikami, poszukujemy rozwiązań, tak aby jak najszybciej móc zacząć wspierać naszych kolegów i wszystkich dotkniętych tą katastrofą.

W imieniu ALOKA jeszcze raz dziękuję wszystkim za troskę, modlitwy i zrozumienie.

Z poważaniem,

Masanobu Tada
Chief Executive Officer (CEO)

ALOKA Holding Europe AG
Steinhauserstrasse 74, 6300 Zug, Szwajcaria